4 november

Första snön idag! Mysigt att cykla hem, men kallt! Underhöll mig mest med att hålla munnen öppen och fånga in snöflingor! Så trött på jobbet just nu att jag snart går under, tur att jag har radio att lyssna på hela dagarna, skulle nog aldrig klara mig annars! Skulle själv nog passa att jobba med radio tror jag, kanske något att satsa på ;)

Är så sugen på att köpa skor nu så jag hoppar upp i taket snart! Men får vänta tills på fredag, för då åker jag och baby till lkpg och köper ny soffa, så passar nog på då :)
Var ju i lkpg i måndags för att köpa ett par speciella skor, men dom var slut då, ALLA storlekar + att dom var slut på nätet på mindre än en helg! Så det var jävligt synd, men hoppas på att dom kommer in igen, måååste bara ha dom!

Har lite brottom att hoppa in i dushen nu innan Anthon kommer, så får blogga mer någon annan dag!

Men kan lägga in lite bilder lite fort iaf!

KISSES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0