1 oktober

heej hallå :)

Ska bara skriva ett linlägg nu lite fort innan jag går ut o går.

Det känns som skit allting, faktikst. Inget jag vill skriva här, mina nära vänner vet. Känns son jag bara vill gråta ut allt, så det blir bra sen. men tyvärr funkar det ju inte så.
Aja, hoppas bara att det är nått tillfälligt, eller som jag kommer få ett slut på iaf.
 

Imorron är det fredag, shopping för mig. Ska låna mammas völvo o åka till Lkpg. Ska först hämta mitt köksbord på chili, som äntligen har kommit! Sen kolla runt lite :) På kvällen hoppas jag på en kväll med Lisa, har inte pratat med henne än men :) Så vi får se hur det blir.
Lördag ska jag hjälpa farmor o farfar att flytta. Så nått speciellt den här helgen blir det inte alls! Känner mig ändå sjuk, så det gör inget.

Sen går jag runt som en psykopat och väntar på en grej, tror jag blir tokig! Hoppas hoppas!

Måste bara lägga in texten på en låt nu innan jag går med, för att, ja, jag vet inte? Känner bara att jag måste nu, eftersom den har en viss betydelse.

jag skulle vakna mitt i natten
och gå upp och ta en långpromenad 
jag skulle låta blicken möta andra ögon
i en främmande stad 
jag skulle inte ha så bråttom
med att träffa nån ny 
jag har rätt mycket med mig själv
precis som du
jag skulle andas i det tomrum som blev över
om du lämnade mig nu 

jag skulle sitta på ett tåg mot Paris
och låta Stockholm va
jag skulle få den tiden över för mig själv
som jag sagt att jag vill ha 
jag skulle unna mig att drömma
hundra mil genom Europa
om en främling
lika tillitsfull som du
jag skulle pröva mina läppar mot nån annan
om du lämnade mig nu 

jag skulle kunna leva utan den där blicken
som får mig ur balans 
jag skulle sakna den där stunden som vi har
när vi till slut har blivit sams 
jag kanske skulle söka upp
kontakter som jag tappat
som jag varit med
förut nånstans
jag antar det finns nån du skulle ringa
om jag inte fanns

jag kanske skulle leta upp nån yngre
som en fjäder i hatten 
det skulle bli för tomt om ingen fanns där
som värmde mig i natten 
men jag skulle aldrig ha tålamod nog
att bli förstådd
ingen känner mig
så väl som du
jag skulle fastna i min ensamhet igen
om du lämnade mig nu

Kommentarer
Postat av: Caroline Anneflod

Hur mår du gumman?!

2009-10-01 @ 20:10:56
Postat av: mallan :)

Sådär, det är lite bättre nu efter helgen, men det är lite saker som hänt o så :/



Hur är det med dig gumman? :)



2009-10-05 @ 20:11:04
URL: http://aannamalin.blogg.se/
Postat av: Caroline Anneflod

Tråkigt att höra snuttan!

Det är toppen med mig, sitter faktiskt på bussen på väg en till Motala för en vecka :)

2009-10-06 @ 08:22:35
Postat av: mallan :)

Okej va kul :D Då kanske vi ses i helgen eller nått ? :) Vi får iaf höras av :)



Puss!

2009-10-07 @ 21:47:23
URL: http://aannamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0