12 oktober

Fredagen blev riktigt kul till en början, hade verkligen jätte kul hos Ida och Elin med alla andra :) Men kvällen slutade iaf med att jag inte följde med ut, hade så jävla ont i magen, och tror jag vet nu efter vad det berodde på. Dum som jag är försökte jag trotsa naturens gång haha! Tog 4 eller 5 p-piller samtidigt innan jag åkte hemifrån. Så kan ha vart det, men är inte säker faktiskt! Hörde nu i efterhand att jag inte hade missat något direkt på Harrys, och det kändes bra :)

Lördagen mötte jag Anthon på stan och vi gick och åt lunch! Sen gick vi på Flickan som lekte med elden, och jävlar va bra den filmen var! Till och med JAG klarade av att se den utan problem, måste verkligen köpa den när den kommer!
Sen chillade vi bara hemma hos mig med en jävla massa godis och annat :) haha.

Söndagen tog vi oss en riktigt sovmorgon. Sen fick jag en idé att vi skulle åka till Karlskoga helt plötsligt och kolla på en hundvalp! Så det gjorde vi, och tog ju några timmar innan vi var hemma igen,så då var det bara att gå och lägga sig igen! Är helt kär i hunden, måste verkligen, och vill verkligen ha honom! Han verkade verkligen gilla mig också!Ska betämma mig tills imorron om jag ska ha den eller inte!
Måste ju vara hemma några dagar då också med den, så ska kolla imorron om jag har några semesterdagar kvar att ta ut, som jag nästan vet att jag har! Och chefen har jag redan pratat med, om ändrade raster mm. så det verkar faktiskt flyta på. Så imorron gäller det :)
Satt och gjorde en + och - lista över att ha hund förut på jobbet, det är ju ändå en jävla massa jobb, värst i början! Men tror att jag tycker att plussen övervägen faktiskt! Hoppas hoppas!

Ska kolla på Ensam mamma söker nu som jag missade igår!

Här är iaf bild på den gulligaste, som jag hoppas kommer att bli min lilla kille! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0