13 oktober

Nu åkte Amanda och mamma precis, har vart här en sväng :) Har vart med Amanda idag efter jobbet, slappat och ätit barra!
Idag har jag faktiskt bestämt mig för att inte ta hunden, fast jag så gärna faktiskt vill. Men kan inte vara ledig från jobbet nu, och kan inte lämna en liten valp hemma i flera timmar, man måste ju vara vid den hela tiden i början. Så har istället ett mål att skaffa en till sommaren, när jag har semester, och föräldrar och syskon är lediga och kan hjälpa till också! Då har jag tid på mig att få ordning i lägenheten först ordentligt också!
Blev verkligen fäst vid hundvalpen, men den skulle bli aggresiv och konstig av att vara ensam så mycket här. Så får sikta på att jag skaffar en till sommaren! Tror verkligen att det är det bästa!


Imorron blir det fika och mys med Lisa och Frida efter jobbet :) Längtar verkligen till det!

Är så trött på jobbet nu faktiskt, det är vell nån period, men jag stör mig på allt o alla ibland :) haha!
Skulle vara skönt om jag fick grissjukan och kunde vara hemma nån månad ;P
Ne, ska inte säga så, vet ju inte vad som kan hända.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0