14 oktober

Mysig dag efter jobbet med tjejerna! Fikade och snackade skit i några timmar, och provade roliga maskar till halloween :)
Frida följde med mig hem en stund och chillade lite. Hon åkte precis, så nu ska jag kolla på Andra avenyn, sen sova :)

Idag på jobbet kläckte jag ur mig en grej, som jag verkligen ångrade sen. Vi pratade om sjukvård mm. Så säger jag helt plötsligt utan att tänka mig för
- Jag bara haaatar gammlingar asså!

Och jag mena verkligen inte så. Dels är ju hälften av dom på jobbet ganska gammla, men sen kom jag på att det lät så jävla illa.
Men vi pratade ju vidare lite, så fick iaf förklara mig vad jag mena, att JAG inte skulle kunna jobba med äldre, men att jag också beundrar dom som gör det :)
Så det redde ut sig iaf :) haha!

Var verkligen kul att träffa brudarna idag, sällan man hinner ses mer än när det är helg :) Dom betyder så jävla mycket för mig, och är verkligen glad att har dom! <3

TOOODELS ;) haha

Hittade en gammal bild på mig för ett års sen typ. Funderar på att satsa på vitt hår ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0