30 oktober

Okej, nu var det verkligen längesen jag bloggade, men har verkligen haft annat för mig. Men måste erkänna att jag mest nördat cafeworld farmville och allt annat kul som finns på facebook!

Och eftersom jag har så sjukt dåligt minne, så minns jag knappt vad jag har gjort dom senaste dagarna.

Men idag har jag iaf varit i lkpg med Amanda, shoppat lite allt möjligt. Kläder och vinterkläder! Myspys dag, men ganska så stressig också, eftersom jag lovat att vara hundvakt åt Thea, Anthons och hans familjs lilla hund :)
Så nu sitter jag hemma hos dom helt ensam ute på landet, kan verkligen kännas så tomt och öde här, men ändå så himla mysigt på samma gång :)
Det är iaf full rulle nu här, leker och busar med Thea hela tiden! Ska in till borensberg sen igen och hämta Anthon och hans pappa på fotbollsfesten.

Nu ska jag se om jag hittar nått bra på tvn, o mysa lite med hunden om hon lugnar ner sig nångång :P haha.



Var bara tvungen att ta några bilder på mig o Thea, kolla bara så himla söt hon är :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0