5 oktober

Måndag igen!
Idag har jag bara vart på jobbet, like always. Sen har jag hållt på i ungefär 3 timmar nu, för att få ihop stolarna och bordet till köket :) Vet inte om jag har svårt för såna möbler man ska montera själv, eller om det bara är allmänt jävla krångligt ? ;P Men nu är det klart iaf, och massa annat har jag fixat med hela dagen. Nu är det bara vardagsrummet som jag inte är nöjd med! Ny soffa och en till tv och lite annat, men behöver ju lite pengar till det med, haha. Men det löser jag nog snart hoppas jag!

Lördagen hade jag ju tänkt att vara hemma egentligen, men blev tillslut att jag festa lite med tjejerna :) Trevlig kväll verkligen, men dom kommande festerna så skippar jag nog tequilan! ;P haha. Men blev genast på bättre humör när jag fick träffa mina favorittjejer :)
Längtar iaf mer till fredag nu, som vi tjejer har planerat redan, så det kommer verkligen bli gör kul :D

Söndagen mådde jag inget vidare, men hade ju lovat att gå på bio med småsyskonen, så det var bara att stå ut :) haha. Vi kollade på G-force, och den var jätte bra! Syns bara att vi inte fick se slutet, eftersom det skulle krångla och bara stängdes av, dom sa att dom skulle fixa det på några minuter så vi väntade ju ett tag, tills det tog för lång tid, vi blev arga och gick :P Så typiskt Motala på något sätt!

Och nu har Kim iaf tjatat klart verkar det som, haha. Dom ville att jag skulle vara med på deras fotografering och vara med på deras skivomslag, men tackade ju nej. Känner mig inte tillräckligt snygg för det ;) haha! Ne, men jag kände vell att jag inte riktigt skulle passa in på nått sätt.

Den här veckan har jag inte planerat så mkt faktiskt, det blir mest att fixa hemma lite,träna och mysa :) Sen måste jag verkligen bestämma mig och boka en tid för tatueringen, vet ju i princip vad jag ska ha, men sen blir det aldrig av att jag bryr mig. Så ska försöka ta tag och bestämma den, och kanske kanske boka en tid ;) haha.
 
Puss ,tudilu!

En bild från i lördags på mig och Frida. Resten av bilderna finns på Facebook :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0