6 oktober

Kom hem från jobbet nyss, ska gå ut och gå en sväng, men tänkte lägga in lite nya låtar till iPoden först :) Idag känner jag verkligen för att lyssna på ''gammal'' musik. Så många tycker nog att jag är gööör fjantig! haha. För några av dom låtar jag laddar ner nu är spicegirls,barbie girl,bubbles,backstreetboys och massa annat :)
Så nu får ingen annan kolla på min iPod, för då skäms jag. Så ska göra en egen mapp på datorn med: Mallans hemliga musik haha.
Men man blir fan glad av att höra lite gamla godigar ibland. Jag ska gå en lång jävla promenad nu, och bara gå och gå så jag får stora jävla blåsor på fötterna;P

Se om jag ska fixa med hårförlängningen sen, måste nog toppa den lite , lite väl långt tror jag för mig :)

Går nu, (ska se hur långt jag verkligen orkar gå) :O
HAHA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0