7 oktober

Nu verkligen hösten här, och det känns verkligen! Storm och kallt hela dagarna, ush. Känner min bara frusen jämt.

Vart med Frida idag, planerat helgen lite, och annat skitsnack som vanligt :) Så nu ska jag gå och lägga mig och sova snart innan jag somnar med datorn som jag gjorde igår :P haha.

Efter träningen idag skulle jag gå hem. Gick över torget och tänkte på annat, och helt plötsligt gick jag in i en lycktstolpe, tur att ingen såg mig :) haha.

Imorron blir det att fixa till håret lite, var ju hos frissan förra fredagen, men tycker att det har tappat färg som fan. Så blir att försöka få ordning på det med :) Vill nog ha ganska mörkt nu till höst och vinter.

Goooodnight babiies


Miss you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0