8 oktober

CraaaazyThursday idag! ;)

Men har haft en ganska tråkigt dag faktikst. Strulade på jobbet, så jag har gått runt o glott i princip hela dagen.
Sen pricis när jag skulle börja cyckla hemmåt, så börjar det ösregna, så jävla typiskt.

Ändrat hårfärg nu igen iaf, eller någon nyans mörkare än innan :) Kastanjbrunt:)

BackstreetBoys har ju släppt ett nytt album nu, hörde det på radion. Då kom jag genast att tänka på när jag var liten, kanske mellan 9-12? Minns faktiskt inte, men det var på mellanstadiet iaf :)
Då var dom min enda dröm, jag hade gjort allt för dom just då :) Och det var lixom bråk i våran klass, mellan dom som var kära i Nick och dom som var kära i Brian! Haha! Jag var en av dom som va heeelt förälskad i Nick! Haha!

Imorron är det äntligen fredag, som jag har längtat! Men bara för att jag har längtat så länge, så kommer kvällen säkert gå åt helvete, det brukar ju va så :P Men jag ska göra mitt bästa :) haha.
Imorron efter jobbet blir det lunch med Frida på stan, och sen shoppa lite :) Sen blir det paarty med tjejerna!
Tror verkligen att det kommer att bli en kanondag:)

Kollar på mammas pojkar nu, och ångrar att jag inte sökt dit! Haha! Ska sätta på mig en ansiktmask nu, dricka lite te, sen försöka somna:)

KISSES !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0