15 september

Nu är det dags för mig att sova första natten ensam i lägenheten, är lite rädd känns det som, eller asså inte direkt rädd men, det känns lite konstigt bara att helt plötsligt vara på ett nytt ställe. Men man vänjer vell sig såklart :)

Kliar i mina fingar och jag vill bara köpa upp alla pengar jag har just nu, vet inte varför, men hoppas det går över, för det är ju iaf typ en vecka kvar till lön så!

Aja, skönt med onsdag imorron, då har iaf halva veckan gått.

Puss gonatt!



Nu har jag verkligen mycket att sammanfatta, men eftersom jag har så dåligt minne så skriver jag bara det nödvändigaste, och alltså det jag minns ;) haha!

Förra veckan fick jag iaf en berlock till mitt Thomas Sabo armband, självklart i samma märke :) Det var gullet Anthon som skulle charma mig lite tror jag, med diamanter och allt! Jag blev verkligen hur glad som helst! Den är som ett läppstift, med diamanter nertill. Är ju helt besatt av thomas sabo just nu känns det som, vill helst ha alla berlocker som finns till ;) haha! Så ska nog unna mig en till i helgen kanske ;P

Sen var lägenheten hyfsat klar i helgen nu, så i lördags gick flyttlasset, så från och med nu så bor jag här istället :) Känns verkligen skit bra, och jag har fått det ungefär som jag villat, bara lite småsaker kvar nu :)
Men minuset med att jag flyttade är att.... nu måste jag tvätta SJÄLV!!!!
Innan hade jag ju ingen tvättmaskin, så mamma har skött det hur länge som helst åt mig, men nu är det slut på det! Annars får jag skylla på att tvättmaskinen är trasig ;P haha.

Håller faktisk på att tvätta för första gången i mitt liv just nu! Ringer upp mamma så får hon gajda mig;P Men det här ska nog gå bra hoppas jag!

Har beställt en gammal klassiker också, som kom idag, Big brother 2004! Med carolina gynning och det gänget, älskade verkligen den säsongen, så var bara tvungen att ha den! Så snart ska jag lägga mig i soffan och kolla på den :)

Kan inte lägga upp några bilder på ett tag, för sladdarna har försvunnit i flytten tror jag :P
Men här får ni iaf en bild på berlocken från camen ;P haha. Bättre än inget!

Skriver mer sen ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0