16 september

Idag gick min tå nagel av, eller av och av, den lossnade hela skiten! Tror det är efter att jag stukade foten, måste ha vart det :P Det är pek tån iaf, synd att jag inte har min mobilsladd än, för det ser helt sjukt ut! :P

Bestämt mig just nu precis, att jag vill ha långt hår igen, så blir att fixa det i helgen hoppas jag :)

Kollat på riverside nyss, och kollar på efterlyst just nu. Vet inte vad det är med mig och sånna program, jag blir lixom rädd för sakerna dom pratar om, och kan tänka på det hur länge som helst! Blir lixom så himla uppskrämd! Ibland får jag verkligen en tankeställare, att livet kan ta slut när som helst! Jag vet att jag låter både deppig och trist, men det är ju så. Man vet aldrig vilka personer man får se igen, vad som helst kan hända när som helst. Så jag tycker att man ska ta vara på dom man har, och verkligen visa sin kärlek :)

Tvättade ju igår också, gick både bra och dåligt. Några klänningar krympte, men allt lukta jättegott och några grejer blev bra :P
Skulle be fölket på jobbet om lite råd idag, och berätta vad som hade hänt med tvätten osv. Dom skrattar mest, och kallar mig för bortskämd, blablabla, och helt plötsligt Malin Anka? ;D hahaha! Ja, jag håller ju inte med ett dugg men, roligt var det just då iaf :)

Fick ett snyggt mms idag av fridapullis, med vinrött hår :) Gööör fint vart det, har inte sett det in real än men, det såg riktigt bra ut :)

Ska göra lite grönt te nu,ta en cigg och krypa ner i bedden ;)

Missssswii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0