17 september

Luckyday, or not!

Wanna start a new life, eller nått. Ibland känns det som att inget duger till mig verkligen, alltid missnöjd med nått.
Allt är upponer nu, så känner inte för att skriva så mycket heller.

Idag har jag bara legat och sovit efter jobbet, hade så jävla ont i magen och huvudet, så inte ens en promenix blev det idag. Men nu är jag bättre, så jag kan iaf gå till jobbet imorron!

Fika efter jobbet med Frida imorron iaf, myspys! Har ju en del att prata igenom när vi inte setts på ett tag :P

Resten av helgen är inte planerad än, hade inte tänkt att göra så mycket heller faktiskt! Får blir som det blir :)

Fick iaf tag på Malin ( Mogi) idag sen, ville ju veta vart hon hade köpt en av sina klänningar, det var en Odd molly, så nu ska jag verkligen försöka få tag på den!

Ne, nu slänger jag mig i väggen och kväver mig med en rutten fiskpinne :P haha

Puss Puss

En bild på mig och Hanna från studenten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0