21 september

Blev en jävligt kul Fredag sen iaf, fest med tjejerna och sen till Danne på fest. Var verkligen så sjukt festsugen hela dagen, så tur att det var fler som var det ;D haha!
Sen hallen, men det var lika tråkigt som vanligt, och nu ännu en gång säger jag att jag aldrig mer ska dit :P haha.

Gick upp ganska tidigt på lördagmorronen, tänkte överaska Anthon och åka och kolla på hans fotbollsmatch i västerlösa. Men innan det så åkte jag in till Gina en sväng och skulle kolla hur Lisa mådde :)
Och jag själv var för en gång skull uppe skapligt tidigt utan att spy och må skit? :P Kors i taket!
Anthon verkade iaf glad att jag var där, även om han inte såg mig förns matchen var slut :) Åkte hem till honom efter den, slappade, lekte med hundvalpen och åt god mat :) Var där hela kvällen, sen på natten vid 3 kanske? skulle vi hämta min pappa och hans grabbar i lkpg ;P Var ett himla liv i bilen, men dom är alltid lika roliga tycker jag :)

Igår tog jag med Daisy till boren och skulle kolla på Millans fotbollsmatch, och anthon dömde den :P Sen åkte till farmor och farfar en sväng igen, sen handlade vi och lite för vi skulle göra våran första lasange haha :) Träffade även min gammla lärare Marie Forss på maxi, och jag var verkligen glad att se henne! Och jag tror att hon har saknat mig också faktiskt, hon var iaf den bästa lärare jag någonsin haft:)
 Så det var en allmänt mysdag bara :) Så ska det va på söndagar tycker jag!

Nu är jag så himla trött och har ont i kroppen efter allt slit på jobbet, vi kör några skiiiit påsar till USA nu, det är ju några miljoner, så dom får vi slita med hela jävla veckan, känns verkligen inget bra!
Så nu ska jag äta lite glass och kanska kanske gå en sväng om jag orkar. Det blåser ju och är svin kallt ute, så får se hur jag gör!

Ikväll blir det att kolla på Tinas cookalong , för min lover är ju med som gäst idag, Carolina Gynning ;D Och efter det blir det hollywoodfruar :)

carolina gynning



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0