23 september

But something happened
For the very first time with you
My heart melts into the ground
Found something true
And everyone's looking round
Thinking I'm going crazy

But I don't care what they say
I'm in love with you
They try to pull me away
But they don't know the truth
My heart's crippled by the vein
That I keep on closing
You cut me open and I





ush, trött idag! Massor att göra på jobbet nu också.

Det är lite mycket nu, så jag har varken tid eller lust att skriva så mkt faktiskt.
Skönt med torsdag imorron iaf, så är det helg sen :)
På fredag blir det iaf personalfest på jobbet, vi ska grilla och lite sånt :) Så hoppas att det blir kul iaf. Annars har jag inte så mkt planerat. Sugen på att gå ut också egentligen men, aja, får se hur länge vi ska vara på jobbet iaf :)

Imorron är det stora dagen för min morfar, vid kl 9 skrapar han triss i dirketsändning på Tv4! Kan knappt tro det faktiskt:) Har bestämt mig för att inte vara hemma på morronen och kolla, mamma får smsa mig direkt efter, kommer bli för nervös att kolla på det :P
Mamma ringde nyss från sthlm, hon och min moster är ju med morfar dit :) Så dom bor på ett lyxhotell och verkar ha det jävligt bra! Ush, nu blir jag nervös bara att jag skriver om det. Egentligen inget att vara nervös inför, men ändå, han kan ju för fan bli miljonär, eller inte alls. Hoppas nästan inte på det, blir ju lungast så :) haha.

Men imorron lovar jag att skriva hur mycket det blev!

KISSIES GONATT :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Va goo, han var på tv! Synd att han inte vann så mycket.

2009-09-24 @ 08:57:46
URL: http://carolineanneflod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0