24 september

100.000, ja så mycket vann min morfar imorse på Tv4 skrapet! Inte den största vinsten kanske, kunde ju blivit mycket mer, men det varju ändå en upplevelse för han att ens vara där, och att han fick resa lite också. Han börjar ju ändå bli gammal nu, men det vill jag egentligen inte ens tänka på. Men jag är glad att han hade några härliga dagar i sthlm med mamma och moster :)

Idag har jag kört vattengympa med tanterna haha. Ne, det är faktiskt inte BARA tanter. jag tycker inte det är så jätte mycket träning faktisk men, det är ändå så jävla kul på nått sätt, men ändå bara nått jag gör nån gång ibland :P

Kollar på idol nu, det är bra, men tycker ändå att folk där är så hilma töntiga och gör världens grej av det, och sen vissa som skyller ifrån sig på nått annat än sig själv :)

Imorron blir det stressigt, som vanligt på fredagar. Jobbar till 1, sen ska jag hem och fixa mig till kvällen, sen frissan kl 3 :) Blir en brun färg, nu har det nästan blivit blont igen ju:)Sen måste jag till grillfesten på jobbet direkt efter det. Sen efter att jag vart med personalen på jobbet ,får jag se om jag hinner med fest med tjejerna, jag hoppas det iaf :)


Var och handlade första gången på det ica som ligger närmast mig här, och bruden som jobbade där verkade ju helt jävla trög, vet inte om jag pallar gå dit och handla nått mer fakitskt. Vilken allmänt trög människa!

Men men , ingen är perfekt ;P

Puss, Gonatt babiiies! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0